Що візьме гору: логіка фахівців і потреби пасажирів чи апетити міської бюрократії?
Озираючись у минуле: як формувалася транспортна мережа?
Транспортна мережа Львова склалася впродовж десятиліть, пережила економічні кризи та піднесення, після яких, здавалося, вдалося досягти балансу між інтересами пасажирів і перевізників.
У 1970-1980 роки на міських маршрутах Львова щоденно працювало 450-480 автобусів (ЛіАЗи, ЛАЗи, ПАЗи, РАФи) двох державних автопідприємств. Водночас було майже дві сотні трамваїв і тролейбусів (удвічі більше, ніж тепер!). Поза тим, якість перевезень усе ж кульгала на обидві ноги.
На початку 1990-х почала формуватися мережа, яка діяла в нашому місті до 31 грудня минулого року. Колишні державні підприємства перетворилися на акціонерні, водночас на ринку з’явил
...
Читати далі »